Friday 1 February 2013

T-T

Assalammualaikum.

kebelakangan nie.. kenapa aku terigat kat dia... and dia da lupakan aku. semua kisah suka duka dia aku ingat. dia cerita tentang adik beradik dia.cerita tentang anak dia, (anak sedare). share story bout family. past and bercinta. . . . malangnye cinta itu hanyalah perasaan sementara... ia datang dan pergi.. da 3 bulan tak dengar suara dia.. susah nak call dia.. and dia da tak perlukan aku lagi... aku menangis bile dengar ceramah tentang 'kahwin mude' kat youtube.. kelaka dan dalam pada masa yang sama.. mengalir air mata. terkenang kenangan manis dan janji dari dua insan bercinta.

"bercinta tak semestinya berkahwin. perkahwinan itu adalah bonus! cinta itu pengorbanan. cinta itu nak pastikan orang yang kita sayang hidup bahagia". itulah kata2 penceramah.... setiap kali aku bercinta. aku harap aku dapat bahagiakan pasangan aku. hmmm...

macam mana dia sekarang.....
dia dengan siapa sekarang.....


No comments:

Post a Comment